Добродошли! Осмех за вас ….

„Ако замислимо хотел као особу, онда ће рецепција представљати лице, прву ствар коју гости виде када дођу у хотел. Најбољи начин да се представите по први пут је да их дочекате са осмехом на лицу.

Моје драге колеге и ја, знамо колико различитих људи видимо по први пут у току дана. Неки од њих су уморни, исцрпљени. Наш посао је да их подстакнемо да забораве све бриге, саобраћај, покварени ауто и да знају да ће сада све бити у реду и да све проблеме треба да оставе испред хотела. Они тада улазе смирени, у место радости, где сви имамо само једну бригу и задатак а то је да гости буду задовољни.

Наравно, увек има чудних захтева и питања као на пример „Када је магла најлепша да направим селфи?“ „Око 9 ујутру“, ми бисмо одговорили као да је то уобичајено питање. Једно од честих питања на које се очекује одговор је: „Да ли ће бити снега у марту?“ Ми знамо да је наш посао добро обављен када девојчица која напушта хотел погледа у свог оца и каже му: „Тата, ја желим да будем рецепционер када одрастем, ова дама је тако љубазна и има веома леп шал, желим исти такав“.

И за крај, видимо се ускоро“.

Гордана Јемовић, рецепционер у хотелу Милмари

Остале приче